miércoles, septiembre 26, 2007

Datos de Sendai

Hola a todos!

Ya he tenido bastantes visitas y algunos mas me han preguntado sobre Sendai: que tal es el lugar donde vivo, que temperatura hace, cuan lejos estoy de Tokyo, como llegar hasta alli, etc...

Para todos ellos y los curiosos, os dejo esta web que resolvera todo lo que siempre habéis querido saber de Sendai pero jamás os atrevisteis a preguntar:
http://www.shino.ecei.tohoku.ac.jp/~altds2007/sendai.html

un abrazo y a ver quien es el siguiente en pasarse por Sendai!!

Etiquetas: ,

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ei Mati! Com va això per aquestes terres. Soc en Jaume del CIUPC. Ja et vaig dir un cop que de tant en tant llegeixo les teves aventures i desventures.

Ara em toca a mi. Una mica més a prop. A Bèlgica. Encara no és definitiu però començo a fer els meus pinitos i potser al Gener faci una vivència més llarga.

De moment he inaugurat un blog on aniré afegint cosetes, vease:

http://jaumete.blogspot.com

si vols afegir-me por ahi a la teva llista, pots fer-ho malgrat que la majoria dels teus amics no em coneixeran.

Per cert, no se si t'ho vaig dir però vaig veure el teu video a la tele japonesa. Impressionant! Ara veig que estas amb un tio que sembla prou important tot i que aquí ningu el coneix.

Gueno! Que tot et vagi molt bé i si vols fer-me algun comentari... Tú mateix.

Una abraçada.

Jaume

PD: Que tal la màgia en aquestes terres orientals?

11:11 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home